duminică, 28 noiembrie 2010

de craciun

stiu ca e cam devreme,foarte devreme,pentru asta,dar vorbeam cu oana si-am ajuns si la minunata sarbatoare.nu e nimic din lume care sa fie gratis,bun,sa vina la intervale regulate,sa nu doara si sa fie mereu pe placu tau.asta e craciunul in viziunea mea..
de craciun anul asta mi-ar placea sa primesc
-diminetile din copilarie,cand ma trezeam la zece si stateam in pat pana la doispe,fara sa-mi toace nimeni nervii ca pierd timpul.
-un portofel bleumarin
-muuulta muuulta cafea si poate si o cutie de capuccino
-sa stau sa citesc Marquez in fata unui semineu si sa fie cald si bine si sa port sosete rosii (cica fac bine la circulatie)
-integrala Marquez
-timp pentru poze
voi ce vreti sa primiti de craciun?

5 comentarii:

  1. eu as vrea ca dimineata din ziua de craciun care se apropie sa fie cea mai frumoasa ever, mi-ar placea ca toate persoanele la care tin sa fie alaturi de mine intr-o anumita zi, dar desigur ca Mosul nu imi poate aduce toate astea. :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu de Craciun vreau:
    - un obiectiv nou:))
    - sa intru la facultate
    - biletul castigator la loto si prima liniuta se rezolva:))
    - sa fie toata lumea pe care o iubesc sanatoasa
    - si mai vreau un cadou maaaaare cu fundita, viu:D [se poate renunta si la fundita:">]

    RăspundețiȘtergere
  3. zuzel:)) cadoul mare si cu fundita se primeste/se da doar in tren.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as vrea sa primesc tot ce publici tu aici...toate ideile tale sa inmugureasca in mintea mea..:P..desi, sarbatorile au trecut, dar privesc dintr-o alta perspectiva, spre viitor..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. pana la anul (urmatorul craciun) cam ai timp de toate,cred

    RăspundețiȘtergere