luni, 14 februarie 2011

de ce nu-mi place mie Valentine's Day

De cateva zile si biensur, mai ales azi, umbla-n targ vorba despre marele eveniment: ziua de Valentine's. In afara de faptul ca e o porcarie pentru prosti, importata din mirificul plai al Statelor Unite, hibridul asta de sarbatoare e inofensiv. N-am sa militez acum nici pentru Dragobete ca si alea mi se par la fel de lipsite de sens. (In plus denumirea de "Dragobete" suna a vierme de conopida.)
Penibilul din ziua asta de Valentine's e altul. Dupa ce tot anul am stat si te-am injurat, am povestit de neputintele sexului tau cu toata gasca de prieteni, ti-am aruncat hainele pe geam, am injurat-o de nenumarate ori pe mama care, din nefericire, te-a procreeat, imi dau brusc seama, cu prilejul datei de 14 februarie ca de fapt esti minunat, ca te iubesc si ca nimic din ce ai facut pana acum nu se compara cu bucuria de a primi ceva drept dovada a celor mai profunde sentimente.
Ipocrizie maxima as zice!
Vine minunata zi cand am epifania anului si-mi dau seama ce mult te iubesc.
Imi dai cadouri caracteristice rumegatoarelor: salata de trandafiri cu garniseala de iarba proaspat pishata de Rex cu folie ecologica de impachetat, sa nu cumva sa ma stric la stomac. Daca totusi nu mi-a ajuns aranjamentul floral  pregatit cu foarte multa atentie si migala de tiganii din coltul strazii (n-am nimic cu ei, doar ca se intampla sa vanda flori la multe colturi de strada) se aduce artileria grea: mutzunachi, bomboane si multe, cat mai multe inimioare de plus palpitande. Din cate imi aduc aminte, probabil incepand cu 16, 17 ani, sunt destule persoane care pricep ca iepele imblanite, ciorile imbalsamate si soparlele roz nu mai reprezinta cadoul ideal. Totusi vrei sa insisti, presupunand ca la mine acasa e vreo specie de gradina zoologica. Dar nu e de ajuns si pentru ca nu arat pic de entuziasm ciocolata sigur e solutia cea mai buna pentru a ma multumi.  Foarte romantic pentru o giboneza. Tii deci mult la sanatatea mea, la grosimea arterelor mele si la circumferinta curului meu. Cata consideratie!
Dovada irefutabila de amor ghebos: iesirea sub clar de luna (ca in timpul zilei ne speriem unul de fata celuilalt). Foarte romantic..stau pe o banca rece, degerata pana in maduva osului (dar deh' dragostea ma incalzeste) si astept sa-mi adresezi cele mai copiate de pe net declaratii, ca neuronul tau prea intelectual nu e in stare sa se exprime verbal si articulat.
Apoi, ne retragem gratios spre casa jurand, eu, ca la anul o sa schimb boul pentru altul mai original, care n-o sa-mi dea bomboane umplute cu caramel (cu cacaramel), n-o sa ma puna sa miros doua ore niste lumanari sinistre luate in bax de la hipermarket si n-o sa ma plimbe cu scopul de a ma face sloi de dragul romanticismului.
Iubiti-va sanatosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu